måndag 9 juni 2014

Ännu en helg förbi



Det här med långledigt är inget jag är van vid. När jag kom till jobb imorse kändes det som om jag varit borta hur läge som helst. Men jag hade inte missat något då alla andra varit lediga också. Fredagen spenderade jag med Daniel, hans syster och hennes barn. Vi mös, hoppade studsmatta och busade. På kvällen körde jag och Daniel in om Skurups marknad och sen tillbaka hem till honom där vi sen åt. Daniel hjälpte mig färga håret och sen chillade vi bara.

Lördagen började jag på stranden med Emma. Det var perfekt väder, varken för varmt eller för kallt. Underbara strand, det är så härligt.

Veckan bjuder på jobb, lite mer än vanligt då många av mina kollegor har ledigt denna veckan. På fredag ska jag på en stundent och på lördag ska jag passa två barn på kvällen. Denna veckan kommer swischa förbi :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar