torsdag 10 april 2014

Upp-packad

Igår var vi inne på sjukhuset i Malmö och jag fick äntligen förbanden borttagna. Det var inte skönt när de tog bort tejpen som satt lite överallt, men hela besöket var betydligt mindre smärtsamt än jag trodde det skulle vara. Jag varken kräktes eller svimmade, även om det var nära ett par gånger. Sköterskan tog bort de fyra stygnen som skulle tas också. De andra stygnen sitter tydligen på insidan så kroppen tar hand om dem själv.

Efter besöket åkte mamma och jag och köpte en sport-bh till mig. Ska ju ha sport-bh på mig 24/7 så ska införskaffa ett gäng till. Blir kanske en tur till Simirshamn imorgon, jag får se. Ska göra en cheesecake imorgon också, mormor och hennes sambo kommer på lördag och då ville mamma ha en sån att bjuda på :)

Sen på lördagkväll ska jag, om jag mår bra köra hem till Mollan och hälsa på :) Dagarna som sjukskriven rusar iväg, jag saknar verkligen alla mina busfrö på förskolan, men fan vad kroppen behöver vila. På bilden ser ni hur fin jag såg ut efter att de tagit bort kompresserna och tejpen, de satt där de skulle åtminstone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar