fredag 7 februari 2014

Huvudvärk

Vilka dagar jag haft. Fyfan. Åkte på någon förkylning som satte sig i bihålorna. Så ont i huvudet har jag aldrig haft. Jag har legat i min säng med sovmask på och rullgardinen nere i tre dygn. Har varken velat prata, se eller höra någonting. Jag har varit så uttråkad, skruvade ner ljusstyrkan till minsta på mobilen, så stundtals har jag kunnat roa mig med den, men sen har det gjort för ont och jag har fått återgå till mörkret igen. Fyfan säger jag bara, kändes som om jag var sjuk i ett år typ. Ringde vårdcentralen, och de rekommenderade Treo. Jag har magkatarr, och de kom inte riktigt överrens, och så visade det sig att jag var lite känslig mot koffein som dessa tabletterna innehåller, så jag somnade sju imorse. Och sov till tio, sen dess har jag varit igång. Gjort allt jag kunde komma på, och blivit sjukt rastlös så fort jag har 5 min över. Just nu bakar jag, inte ett dugg sugen på chokladmuffins, inte alls faktiskt, men man kan ju alltid frysa dem. 

Nu ringde klockan, dags att ta ut dem. Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar