lördag 1 februari 2014

En dag med Daniel

Klockan är hur mycket som helst och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Jag fick snuskigt ont i huvudet igår och det sitter dessvärre i fortfarande och ingenting verkar hjälpa. Jag håller en tumme att vila hjälper, och fortsätter med det ;)

Igår körde jag till Harlösa för att spendera dagen med Daniel. Vi körde till Emporia och slösade bort ca 5 timmar där :) Jag fick tag på allt jag behövde och lite som jag ville ha :) bl.a. tröjan på bilden, + en likadan i svart. Helt kär i den, den är ringad i ryggen också, och jag tycker att det är så snyggt! När vi kom tillbaka från stan så lagade vi mat till oss och Daniels föräldrar, sjukt gott!! Daniel har blivit fläskfilé mästare alltså, köttet blev helt perfekt! Efter maten så kollade vi på grammys och njöt av amerikanskt godis som vi köpt på emporia. Sjukt gott och fan vad jag började sakna USA! Nu ska jag vila vidare, vi hörs! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar