måndag 27 januari 2014

Slutet av Januari

De senaste veckorna har gått tokfort. Jag har haft att göra varje dag, och jag har jobbat måndag-fredag de senaste två veckorna, och det fortsätter in på denna veckan. Allting känns roligare just nu. Dagarna rusar iväg och jag känner mig behövd och njuter verkligen av det.

Jag har varit förkyld också, åkte på nån jävla influensa som gick på jobb, fick feber och allt, jag som aldrig får feber.. Men jag jobbade mig igenom den, och förutom lite nästäppa och rethosta så känner jag mig på topp igen. Tränade med Emma igår och det var riktigt skönt, hade jag hunnit idag så hade jag tränat idag med, men det hinns inte med. Just nu sitter jag hemma hos en pojke som jag ska passa till 01 när hans mamma kommer hem, sen bär det av mot Sjöbo, för imon ska jag köra två kompisar till tåget. De ska ut och resa. Massa sol och bad för dem, jag håller mig hemma i snöstormen, den vill man ju inte missa... haha. Skämt åt sido, snön kom, med besked och den lär stanna till Mars i alla fall. I vilket fall som helst så blir det ju en kort vinter, då den inte började fören i Januari, så det kan vi vara glada över i alla fall.

I helgen var Daniel och Anna hos mig, eller hos mig och mig, jag lånade Emmas lägenhet, då hon var på semester och jag var kattvakt. Vi kollade på Frozen (skitsöt, se den!) åt massa onyttigheter och bara chillade. Hur mysigt som helst :) Ernst gillade sällskapet i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar