lördag 15 februari 2014

Alla hjärtans dag

Igår jobbade jag på förmiddagen, mamma hämtade mig vid 13 när jag slutat och sen körde vi till Ystad. Där mötte jag en bekant som heter Merve som jag inte träffat på 9 (!) år. Vi hade som ni kan förstå en hel del att prata om men jag var tvungen att dra vidare då jag hade planer för kvällen. Lastade åter in mig och mamma i bilen och sen åkte vi till Sjöbo. Mamma släppte mig hos Hanna, in och fixade mig lite snabbt sen kom Lisa och hämtade oss och sen körde vi till Veberöd för att möta Daniel. Efter det så drog vi till Lund. Middag följt av en bra film på bio.

Jag kan inte nog uttrycka hur lycklig dessa människor gör mig. Jag är aldrig så lycklig, så mycket mig själv och så trygg i mig själv som när jag är med dem. De får mig att känna mig vacker, de är ärliga och vi har en otrolig respekt för varandra. Kvällen var HELT underbar och jag kunde inte tänka mig ett bättre sätt att spendera alla hjärtans dag på. 

Jag sov hos Hanna och idag har vi bara myst hela dagen, snackat om allt mellan himmel och jord, prövat kläder, ätit massa onyttigt och bara tagit det lugnt. En bakis-söndag på en lördag, och vi var inte ens bakis, hur bra?! 

Har inga stora planer för imorgon, får se, känner mig inte riktigt bra i kroppen ännu, så blir antagligen vila imorgon, städa mitt rum kanske. I veckan har jag dock massvis planerat, jobb, ska vara barnvakt, ett besök hos doktorn och så Köpenhamn till helgen, whoop whoop :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar