tisdag 31 december 2013

Löften 2013-2014

Förra årets mål ser ni nedan, och jag måste säga att det gick ganska bra faktiskt:
*Försöka komma på vad jag vill göra med framtiden X
*Se mer av USA ✓
*Resa till ett varmt ställe ✓
*Lära mig något nytt ✓
*Ny tatto X
*Sluta bita på naglarna ✓
*Ta amerikanskt körkort ✓
*Träffa nya människor ✓

*Pröva nya saker ✓

Jag har fortfarande väldigt dålig koll på vad jag vill göra i framtiden. Men jag är inte längre stressad över att jag inte vet. Framtiden är en lång tid, jag behöver inte ha minsta detalj planerad. Saker och ting har en väldig förmåga till att lösa sig, även för mig. Vad framtiden bjuder på vet jag inte, och det är okej, men den börjar imorgon, och jag ska se till att försöka ta det en dag i taget. 

Ny tatuering blev det inte heller, varken tillfälle eller pengar till det har funnits, dock vet jag precis vad jag vill ha, så det känns som ett okej mål att "misslyckas" med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar