onsdag 13 november 2013

Kommit igång

Hejsan! Förlåt får dålig uppdatering den senaste tiden, men jag har haft att göra. I lördags var vi hos Pappa för att fira farsdag. Pappa hade nämligen andra planer på söndagen så vi firade en dag tidigt. Det var riktigt mysigt ! Jag passade på att visa massor med bilder från mitt år, eller egentligen mest från de sista 20 dagarna då vi reste runt i USA. Lovar att det kommer komma upp mer bilder här också snart. De senaste dagarna har gått åt till Sixten och Felix. De är så söta att jag inte står ut. Igår hade jag bara Felix, och han han redan vunnit mitt hjärta den där lilla. Ni ser ju bilden liksom! Jag vet inte hur de gör de där pojkarna Grothusen, men de har mig runt sitt lillfinger.

Idag blir det jobb på förskolan här i Sankt Olof. ÄNTLIGEN! Jag har varit och hälsat på två gånger, och det ska verkligen bli kul och skönt att komma in i rutinerna igen. Ska jobba där på fredag också. Annars händer det inte så värst mycket om dagarna. Jag har fått rätt på mitt rum också, nu är det bara ett par lådor som ska ut i förrådet och sådär, sen är det ordning och reda igen. Kände att om jag skulle få rätt på mig själv med magkatarr och allt vad det hette så var jag tvungen att ha ordning omkring mig också.

Nu drar jag mot jobb, behöver inte gå än, men jag orkar inte vänta längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar