måndag 28 oktober 2013

Kväll

Pojkarnas barnkalas var väldigt mysigt. De älskade fiskdammen, de skrattade så hjärtligt att jag inte kunde låta bli att le själv. De gjorde djurmasker, de gjorde sina egna pizzor, de lekte ute och de lekte inne. Det var väldigt lagom, och det passade Jess perfekt med allt som pågår just nu.

Idag fixade jag middag och efterrätt. Aloha pork med brown rice till middag och sen Banana Pudding till efterrätt. Oma är kvar fortfarande och hon ska stanna tills imorgon. Imorgon ska jag börja packa lite smått, sortera bort saker jag inte behöver ha kvar och se till så att jag får plats med allt i min resväska. Runt 12 kommer Dave (Opa) ner från The Lakehouse och hälsar på. Ska bli kul att träffa honom igen, och visa honom massa bilder från min resa.

Pojkarna har dagis på morgonen imorgon, men om vädret är fint, och om Axel går med på det så tar jag nog ut dem en runda imorgon. Åker till Zoo med dem eller går till en lekplats.

Nu ska jag gå ner och hänga med Jess och Oma. Äta lite pudding och bara vara. Bilden är från Lake Tahoe. Helt vansinnigt vackert. Snart kommer det upp ett inlägg med bilder från vår resa, men jag orkar inte just nu, vi får se hur sent det blir ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar