torsdag 10 oktober 2013

Imorgon smäller det

Imorgon vid denna tiden är jag i San Francisco med min bästa vän. Det känns helt otroligt surrealistiskt. 16 dagar på resande fot. San Francisco, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles och så slutligen New York. Vilket otroligt äventyr ! Imorgon möter jag Daniel på flygplatsen, sen ska vi åka till vårat hostel. Blir nog att gå ut och äta en snabb middag innan det är dags och sova. Daniel framförallt kommer vara sjukt trött. Inte nog med att han flyger hela dagen, han ska även slåss med 9 timmars tidsskillnad. Sist anpassade han sig snabbt dock, så det ska nog gå bra.

På Fredag ska vi se Alcatraz och kolla oss omkring lite och sen på lördag börjar vår tour. En vecka runt om på västkusten och sen flyger vi till New York. En tjej som jag träffade på training school ska också hänga med på touren. Kul med en svensk till :) 12 stycken kommer vi vara allt som allt på touren. Åh vad jag längtar. Jag kan inte greppa detta, det känns som om jag står utanför mig själv på något vis. Märklig känsla.

Under touren vet jag inte hur det blir med uppdatering här, självklart kommer jag försöka, men vi ska bo på olika hostells och jag vet inte hur det kommer vara med wifi. I New York ska det inte vara något problem då vi kommer ha wifi på rummet om allt går som det ska.

Nu ska jag gå och platta håret och sen ska jag försöka sova. Godmorgon Sverige. Tänk att vi ses snart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar