tisdag 3 september 2013

En sista gång

Än en gång är vi tillbaka i Madison. Det var min sista helg i sommarstugan och det kändes faktiskt riktigt sorgligt. Vilket fantastiskt ställe det är, helt magiskt. Och så mycket jag gjort där, trots att jag inte varit där så mycket. Åkt kanot, kört snöskoter, åkt skridskor, tagit promenader PÅ en sjö, njutit av värmen och solen ena dagen för att dagen efter dra pojkarna i en släde. Nästan kört ihjäl en hjort, firat thanksgiving för första gången. Fiskat, kört vattenskoter, åkt tube, kört båt, åkt båt, testat vattenskidor, simmat, fotat massa, sett örnar och tillslut fångat en på bild och massa annat. Som sagt, vilket ställe, helt underbart! Bjuder på lite mer bilder därifrån i detta inlägg, för jag tröttnar aldrig !
Äntligen fick jag ett par bilden på denna fantastiska varelse. Sett dem massvis av gånger vid sommarstugan, men först nu lyckades jag få en bild ! 
Vattenskoter
Helt sagolikt vackert
Snöskoter
Det ser kanske inte mycket ut för världen, men vilket paradis det är 
Kanot-tur (dagen efter vaknade vi upp till snö.. 
...och roade oss med detta
Magiskt
Jag och Theo
Denna veckan blir lite kortare, då det var Labor Day idag (=röd dag i USA) men imorgon ser det ut som vanligt igen. Imorgon bitti funderar jag på att ta pojkarna till Zoo, har dock inga planer för eftermiddagen dock. På onsdag börjar de Pre-School. Åter igen ska vi kämpa in Theo på ett nytt ställe, men det ska nog gå efter att tag, han är envis den där lille, men vi ska jobba oss omkring det. Vi får se hur det går helt enkelt.

Nu ska jag sova, lämnar balkongdörren öppen (har en låst screendoor) för att kunna somna till ljudet av syrsor utanför och sen förhoppningsvis kunna njuta av lite sval luft inatt. Det var så sjukt härligt i sommarstugan, man kunde sova med täcke på utan problem. Nu är det tillbaka till fläkt och ett lakan på kroppen, men det ska i alla fall vara lite svalare om kvällarna nu, och det är ju alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar