fredag 2 augusti 2013

En ganska vanlig dag

Pojkarna och jag haft haft en underbar dag. Vi började dagen på zoo (varnar redan nu, att det kommer finnas bilder på ormar och liknade i detta inlägg, vet att en del av er som läser har lite problem med sådant) vädret var på topp och det var pojkarnas humör också. Vi kollade in massor av djur och hann även med att leka på lekplatsen en stund.

Efter pojkarnas nap så lekte vi lite i trädgården och sen gick vi bort till en park som ligger en liten bit bort och lekte massa där också. De testade massor av nya saker och hade verkligen glädje av varandra.

Denna sköldpaddan uppskattade inte mitt besök, haha, hen tittade surt på mig ett tag och gick sen iväg
En av alla "små" ormar som bor på Zoo
Denna tycker jag är läskig, det heter tydligen alligatorsköldpadda på svenska. Han ser ut som en sten som flyter runt typ, men kollar man nära är han riktigt läskig, och vet ni? De finns i Wisconsin. Hjälp! 
Det här är mycket mer en sköldpadda i min smak! 
Vi klappade getter, eller Jude och jag gjorde det, Theo tyckte att det var lite läskigt.
Fina pojkar, fina bröder 


Efter att min arbetsdag var över så åt vi middag och sen körde jag till Starbucks för att möta upp lite au-pairer. Vi var 5 st, och två av dem har jag aldrig träffat innan, så det är kul med lite nya bekantskaper :) 

Imorgon ska jag på överraskningsfest och sen får vi se vad helgen bjuder på. Jag jobbar lördag förmiddag, och sen kanske, kanske har jag planer på söndag (som jag verkligen hoppas blir av) men vi får se.
Nu ska jag sova, jag börjar jobba 7.15 imon, men pojkarna har dagis från 8.30 till 11.30 så jag ska dammsuga och fixa lite, bestämma vad jag ska ha på mig imorgon kväll och kanske skypa med mamma en snabbis också.

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar