måndag 19 augusti 2013

En dag i mitten av augusti

Hjälp vad trött jag är. Äntligen är det dags att sova.

Vaknade vid 9 imorse, gjorde mig klar och sen åkte jag till the mall. Fick äntligen shoppat lite. Mest höstkläder blev det, men det var ganska väntat. Jag gillar hösten, mer nu än någonsin tror jag. Efter att ha spenderat 4,5 timmar i affärer var jag nöjd och körde hem igen. Så fort jag kom hem var det dags för projekt byta rum. Vi har snackat om det länge, och jag visste att om jag inte tog tag i saker och ting så skulle de inte bli gjort. Men nu ligger jag här i mitt nya rum. Pojkarnas rum är helt klart, själv har jag lite kvar att packa upp. Orkade inte ikväll, är helt slut.

Imorgon har pojkarna dagis mellan 8.30-11.30. Då ska jag åka till target och fixa lite mer till deras rum som avskedspresent från mig. Sen ska jag hem och försöka få undan det sista från mitt rum. Jag bjuder på bilder när det är klart. Ska skicka bilder till den nya au-pairen också, så han får se hur det ser ut.

Nä, nu är det äntligen dags att sova, vi hörs !

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Tack snälla du för kortet! Att komma till jobb efter semestern och få läsa dessa goa ord ifrån dig gör bara en så himla glad!Har försökt få tag på dig via skype under ett par månader. Verkar inte som om jag får rätt på det!
    Många kramar från mig!
    AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Hej :) det var så lite så. Glad att höra att paket kom fram :) Jag saknar dig jättemycket, men nu är det inte lång tid kvar tills jag kommer hem. Jaså? Nä, då har det nog inte blivit rätt, för jag har inte sett något? Vi kan se till helgen? :)
    Bamsekramar !

    SvaraRadera