tisdag 30 juli 2013

Det går i ett idag...


Så, haha, har inte haft möjlighet att skriva fören nu, det har gått i ett sen vi kom hem från sommarstugan. I söndagskväll runt 9 tiden ramlade vi in. Jess nattade pojkarna och jag och Amanda tömde bilen och packade upp. Igår så hade pojkarna dagis mellan 8.30-11.30. Det var första gången på det nya stället, så jag stannade hela dagen. De ska bara vara där två gånger i veckan, i 5 veckor, sen ska de börja pre-school, mina stora pojkar ^^

När jag lagt pojkarna för deras nap igår så var jag ledig då Amanda tog pojkarna till Zoo på eftermiddagen. Så jag passade på att prata lite med mamma och sen skypa med Daniel. Vi bokade flyg, hotell och tour. Vi har bara lite kvar som ska bokas, sen är det planerat och klart. I oktober bär det av, wiho! :)

Idag körde jag och pojkarna Amanda till bussen. (hon åker till chicago för att flyga därifrån) sen åkte vi hem och lekte lite, sen lunch och nu sover de. Jag har packat upp all packning, tvättat 3 maskiner tvätt, renbäddat min + pojkarnas säng, plockat undan på rummet och diskat. Nu smuttar jag på en smootie och ska kolla på Keeping up with the Kardashians tills pojkarna vaknar. Efter det blir det bibblan och lite shopping till hushållet.

Vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar