lördag 1 juni 2013

Bättre

Idag mår jag bättre. Mådde bättre redan igår, så jobbade då, men var riktigt trött på eftermiddagen. Idag kan jag faktiskt svälja utan att ögonen tåras av smärta. Lite ont gör det fortfarande, men inte värre än att jag står ut.

Började jobba klockan 9 och jag och pojkarna skypade med Amanda. Sen åkte jag och pojkarna till bibblan för att fixa lite nya böcker. Sen hem och så gick vi och hämta grannflickan som fyllde tre år idag. Hon fick leka lite med pojkarna medan hennes föräldrar fixade inför hennes kalas ikväll.

Nu sover pojkarna och ja har precis duschat. Ska jobba till klockan 3 och sen göra mig klar för att åka hem till Alina för en hederlig tjejkväll. Behöver verkligen det och det ska bli riktigt mysigt!

På bilden ser ni två av mina fina töser, Signe och Alina ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar