söndag 26 maj 2013

sista kvällen i LA

Nu går det sorgligt nog inte att undvika längre. Snart dags att sova, och imorgon när jag vaknar ska jag sätta mig i taxin, åka till flygplatsen och åka hem till Madison. Några timmar senare ska Daniel sätta sig i sin taxi och åka till flygplatsen och flyga hem till Sverige.

Vi har haft det supermysigt, jag tänker inte sammanfatta resan idag, utan det kommer i ett senare inlägg för om jag skriver det nu kommer det betyda att resan är slut, och då kommer jag börja gråta, och det blir så tråkigt för Daniel. Så istället kommer jag skriva om kvällen.

Efter att ha skypat med Anna så tog vi hissen upp på taket och njöt av den sista kvällssolen, sen gick vi ner och fixade oss lite och sen gick vi ut och letade efter en restaurang där vi kunde äta kvällsmat. Stannade på två ställen, kollade menyn och gick vidare, tredje gången gillt hittade vi ett bra ställe och vi båda åt stek med potatisgratäng och sparris. GOTT. Sen fick vi snällt gå hem och fixa det sista, lite packning och så. Nu ska vi som sagt sova, fast jag drar ut på det så länge jag bara kan.
Godmorgon till er Sverige, mindre godnatt till mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar