torsdag 3 januari 2013

Snöskoter

Jag njuter av dagarna här, även om jag jobbar så är det lite som en semester. Igår körde jag snöskoter för första gången, SJUKT KUL :) Hahha, körde som mest i ca 85 km/h, det kändes, men gud vad roligt det var. Det känns i överkroppen att idag, det är tyngre än vad man tror att svänga i skarpa kurvor med en snöskoter. Vi körde ut på en av sjöarna, och bara kasade runt, sen körde vi fort och sen avslutade vi med att köra mer eller mindre mitt ute i skogen.

Idag var vi och åkte skridskor på sjön, jag är ingen höjdare på det, men det gick bättre än jag trodde faktiskt. I eftermiddags åkte jag och min "värd-morfar" in till byn och handlade igen. Skönt att komma bort från huset.

På fredag ska vi tillbaka till verkligheten igen, och då kommer jag kunna skypa med er igen, och ringa till er. Hoppas ni har det bra, och att ni har njutit av lite ledighet. Kram på er




2 kommentarer:

  1. Smäll i rumpan
    Pappa för tröden
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det kan jag tänka mig, det var helt SJUKT kul :D

    SvaraRadera