tisdag 29 januari 2013

Måndagsmål blev tisdagsmål

De senaste dagarna har gått tokfort, och jag har varit väldigt trött, så bloggen har inte varit prio 1, förlåt för det. Idag bjuder Madison på åskstorm och ösregn, men folk här går runt i short och t-shirt i alla fall, det är ju 11 plus. Folk här är inte riktigt kloka om ni frågar mig, och det gör ni ju ;)

Det ska bli ner mot 20 minus i vecka dock, hej isbana!

Målen från förra veckan var:

- Boka flyg för min och Daniels semester (nope)
- Plugga inför körkortet (jupp)
- Körlektion ( ja, och det gick jättebra)
- Prova nått nytt, nått skoj (ny design på naglarna räknas inte riktigt) 

Jag tänker köra en vecka utan mål, nya mål kommer på måndag. Denna veckan har varit lite speciell, mycket känslor och så, så vi vilar målveckan lite, och ser vart livet tar mig. 

Nu ska jag ta mig ut i ösregnet och åka och hämta barnen, sen ska vi åka och handla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar