torsdag 10 januari 2013

Lugna dagar

Denna veckan rusar iväg, har svårt att inse att det redan är torsdag. Började dagen igår och dagen idag på samma sätt. Vi åt frukost och sen lastade jag barnen i vagnen och så tog jag en promenad på 40 min. Både igår och idag har det varit helt underbart väder, närmare 10 plusgrader och strålande sol, känns typ som mars/april hemma. Vi har dock fortfarande snö, men imon ska det regna, så vi får se hur det blir med det.

Just nu är pojkarna på dagis, efter att jag hämtat dem ska vi köra och handla lite, ikväll blir det nämligen tacos :) Jag lagar mat på torsdagarna, jag valde att göra det, då det är kul att prova nya saker och lära sig mer om hur det fungerar här i USA.

Hoppas ni har det bra, nu ska jag vila en timme, då jag har huvudvärk som vägrar gå över.

2 kommentarer:

  1. Vill tacka för julkortet som du skickade till jobb.Har visat det för barnen och berättat om att du är låååångt borta. Nu hänger det vid vår Ö...du vet vart jag menar :) Här är det en lugn lördags morgon med 2 minus grader och lite vitpudersnö!Ha det gott o va rädd om dig!

    Kramar
    AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så, synd att det kom så sent bara. Idag har vi också kallt, och snö, men i veckan har det varit 10 + grader och sol. Helt underbart.
    saknar er,
    kram

    SvaraRadera