lördag 12 januari 2013

Ledig dag

Gårdagen var ännu en lugn dag, precis som förutspått så regnade det, men det var ganska skönt faktiskt. Efter att ha kört min värdmamma till jobb vid 10-tiden så åt jag och pojkarna lunch, och sen nattade jag dem. Sen slängde jag i en maskin tvät, städade toaletterna och städade vardagsrummet. När pojkarna vakade så åt vi mellanmål och sen gick vi ut och plaskade i vattenpölarna. Jag kunde hälla vatten ur pojkarnas boots när vi kom hem, men de hade så roligt att det var värt det. Vi hämtade sen min värdmamma nere i stan runt 17:30. Spenderade kvällen med att kolla på One tree hill och äta popcorn, ganska mysigt faktiskt.

Idag sov jag till 11, sen åt jag frukost och sen drog jag bort till gymmet. Det gick inget vidare idag, men jag tog mig dit och gjorde något i alla fall. Nu har jag sminkat mig och ska snart dra in till stan och möta upp ett par andra au-pairer för en fika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar