fredag 21 december 2012

Snöstorm, nja..

Någon storm var det inte, men snö fick vi, närmare 40 cm nu, och det snöar fortfarande. Fint tycker jag, mindre fint kommer det bli när vi ska gräva fram bilen imon.  Jess kör in med Theo till sjukhuset imon, för att ta av gipset, under tiden ska jag mysa med Jude så mycket jag bara kan :) Och all överflödig tid ska jag spendera med att packa. Det är en del som ska med när man ska iväg med tvillingar i lite över två veckor.

Ringde familjen Grothusen idag, och usch och fy vad jag saknar dem, har velat ringa dem i över 2 veckor nu, men skjutit på det, då jag varit rädd att det skulle göra för ont. Och visst gjorde det ont, men att få höra Sigges röst, och få viktiga frågor som: "Har du sett några maskiner?" Hahha, det gjorde min dag. Usch vad ont det gör, betydligt mer än jag någonsin trott, men så länge han inte glömmer bort mig, så ska detta nog gå. Som min mycket kloka mamma skrev till mig: "Sluta sakna My, och ta för dig av den tid du har kvar i USA. Det går sååå fort och jag vill inte att du kommer hem och har missat massa saker bara för att du lägger tiden på att sakna." Älskade fina mamma  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar