söndag 18 november 2012

Vilodag

Vaknade upp idag och kände inte alls för att snacka med någon hemifrån. Det hade gjort för ont idag. Spenderade stora delar av gårdagen på ett julpyntat köpcenter. Började fundera på vad jag ska köpa till folk  och så. Och idag gör det ont, insikten av att jag inte kommer fira jul med min familj, det gör faktiskt ont. Men imorgon, när denna dagen övergott till vardag, kommer allt vara bra igen.

Den kommande veckan kommer gå fort. Imorgon har pojkarna mer dagis än vanligt, 10-15 istället för 11-14 så imon ska jag nog till gymmet. Tisdagen ser ut som vanligt, men på onsdag kväll ska vi köra till " the lake house" Det är min värdfamiljs sommar hus typ, de spenderar högtider och sånt där. Det tar 6 timmar att köra dit, men det ska tydligen vara väldigt värt det :)

Har ingen aning om hur det är med internet där, men varnar redan nu för att det kan bli ett uppehåll från onsdag till söndag, så bli inte oroliga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar