måndag 26 november 2012

Tillbaka till verkligheten, eller...?


Känner mig lite tom på ord just nu, och det är ganska ovanligt för att vara mig, men jag ska försöka skrapa ihop ett inlägg i alla fall.

Jag är nu tillbaka i Madion efter en underbar helg vid min värd-familjs sommarställe. Det var en helt magisk plats, det kändes lite som om man skulle möta Pocahontas runt hörnet. Eller en björn, hellre Pocahontas dock, det hade varit coolt.

Vi körde hemåt vid halv 1, hemresan gick bra, pojkarna sov mestadels, vilket var skönt för dem, för det är en lång åktur. Jag och Jess fick beskåda hur det ser ut när en Hjort springer in i en bil som kör i ca 110 km i timmen. Jag tittade bort, ganska snabbt, så fruktansvärt hemskt, men ingen (förutom hjorten då) verkade skadade, vi kunde inte stanna, men Jess ringde vem det nu är man ringer här i USA. Men förutom det så gick resan bra.

Ska väl nämna också att den andra au-pairen är tillbaka. Hon trivdes inte alls hos sin nya familj, så hon ska bo här i ca två veckor innan hon åker hem till Danmark. Jag är väldigt splittrad pga av detta, jag gillar verkligen henne, hon är jättetrevlig, och pojkarna älskar henne, men helt plötsligt är jag det 5:e hjulet igen, och det känns lite tungt.


Jag har en date bokad med John Blund nu, vi hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar