onsdag 7 november 2012

Starbucks

Kom precis hem efter några timmar på Starbucks med ett par andra au-pairer. Alina hämtade mig och så körde vi dit tillsammans, det var sjukt ruggigt väder, så det var mysigt att ta en kvällsfika tillsammans. Det var dock inte riktigt för mig, sällskapet alltså, det kan bero på att jag var väldigt trött, men det kändes lite falskt, tomt, jag kan inte nämna tre intressanta saker som vi pratade om, eller jo, de var intressanta, men jag vet ingenting om de här tjejerna. Det känns liksom tomt. Det gör att jag saknar mina vänner hemifrån ännu mer.

Men jag har ett år på mig att lära känna människorna här, så det blir nog bättre snart. Här är några tjejer som jag gillar, och som får mig att skratta, så det blir bra det här, jag behöver bara ge det mer tid. Tänk att jag redan har varit i USA i en månad, det är inte klokt vad tiden går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar