torsdag 15 november 2012

Onsdag

Idag har varit en bra dag. Jag började 6.30, och jag och pojkarna åt en god frukost. Bagels och havregrynsgröt. Supergott ! Vi stannade sen inne på förmiddagen då vädret såg lite lurigt ut. Medan pojkarna sov så skypade jag med Asse. En av pojkarna vaknade mycket tidigare, så han fick skypa lite med Asse han med :) 
Kollade upp om jag kan kolla på Svt-play här borta, och det kan jag, YAAAAY, jag missar inte mysteriet på Greveholm, HAPPYFACE :) De firar inte advent här, och inte lucia heller, så det kommer bli lite pang-på med julen, men det kommer bli spännande och prova det också, men lite uppladdning vill jag ha, därav julkalendern ! 

Imorgon har pojkarna day-care, efter att jag lämnat dem där så ska jag köra in om postkontoret och ta reda på vad det kostar att skicka ett paket hem till Sverige. Sen ska jag hem, platta håret och packa det sista, sen ska jag hämta min värdmamma 13:30, sen hämtar vi pojkarna och sen kör vi mot Chicago :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar