lördag 17 november 2012

Fredag kväll

Klockan är ca 18:30 här och jag ligger redan i sängen klar för att sova. Jag är helt galet trött, vet inte riktigt varför, men jag är helt slut.

Igår åkte vi till Chicago, närmare 3 timmar tog det, det var typ som att åka till Ullared hemifrån, motorväg mer eller mindre hela vägen, (fast sämre vägar) Men fick verkligen tid att prata med min värdmamma, och det var skönt, fick lära mig mer om henne, och hon mer om mig.

Showen vi var på, haha, det var intressant för att säga det minsta. Det var en person, en väldigt udda person, som berättade om sitt liv, det var allt. Tidvis var det roligt, men mest bara väldigt udda. Kände mig dock oövervinnlig, klädd i min "killer-shoes" och min finaste kavaj. Efter showen stannade vi på en bar för "kvällsfika" De vuxna (jag var mellan 20 och 40 år yngre än de andra) tog en drink, jag beställde in något som jag trodde var en liten efterrätt, den hette chocolate chip cookies med glass, men det var mer som två mackor med glass, kakorna var så stora. (ni får bilder på det imon, är för trött nu)
En av de vuxna beställde in friterad getost, JÄVLAR vad gott det var, har aldrig hört talas om det innan, men MUMS !

Har bestämt mig för att prova så mycket nya saker som möjligt nu när jag är här, Jess pappa är psykolog och håller på med hypnos, han frågade om jag ville prova, och vet ni, varför inte? Så ska kanske pröva det helgen som kommer :)

Nu ska jag sova, vi hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar