torsdag 1 november 2012

Halloween

Idag har vi firat Halloween. Jag upplevde det helt ärligt som väldigt udda. Hemma hos mig har vi aldrig firat Halloween, vi har heller aldrig varit ute på "trick or treat" Men att gå upp till folks hus och be om godis, känns... udda. Visst, vi hade barnen med oss, men de är så små, så det kändes lite udda. När jag efter ett tag insåg att alla var utklädda, och alla gjorde det, så kändes det lite bättre.

Jag var som bekant utklädd till fe. Jag satte upp håret i en knut på huvudet, och hade glitter i håret. Sen sminkade jag mig, men rosa och blå ögonskugga + glitter. Jag valde att ha smink fast att jag hade masken på mig, då den (precis som jag trodde) blev dryg att ha på sig efter ett tag.

 Vi var hos doktorn idag också, och alla doktorer var utklädda, allt från pumpor till häxor, ganska kul faktiskt, men även det, lite udda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar