tisdag 16 oktober 2012

ZOO

Idag har vi varit på Zoo. Det var verkligen en jättemysig förmiddag, solen sken, det var nästan 20 grader varmt och barnen var på strålande humör. Detta Zoo är helt gratis, och har öppet mer eller mindre året runt och det ligger bara 15 min hemifrån. De har lejon, giraffer, apor, ormar, ja typ allt man kan tänka sig.

Vi körde sen hem och åt lunch, la pojkarna i säng och sen så körde jag en runda själv. Amanda (den andra au-pairen var så klart kvar hemma) Det känns bättre med bilen nu, när jag körde igår ( första gången) tänkte jag, det här gå aldrig. Men jodå, nu går det någorlunda med bilen, nu är det bara trafiken, one-way streets och alla skyltar som jag ska vänja mig vid, och så vid tanken på att man får svänga höger när det är rött. Mycket tokigt.

Slänger upp lite bilder på djuren från idag, och sen ska jag gå ner och göra applesauce :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar