måndag 15 oktober 2012

Sol hos mig

Idag är det verkligen min typ av dag, det är en underbar höstdag, fylld med sol och alla löven sprakar av färg . Det är så fint :)

Idag började dagen 8:00 med frukost, denna veckan kommer jag mesta dels gå efter den andra au-pairen för att lära mig hela processen, hur saker brukar göras och i vilken ordning. Jag vill att övergången från den andra au-pairen till mig ska vara så smidig och smärtfri som möjligt, både för mig och pojkarna.

Klockan är 12:45 här nu, och jag har precis ätit lunch. Vi har rast nu medan barnen är på day-care. Amanda och jag ska ut och köra lite sen, så jag får lära mig trafiken och så.

Igår kom en annan au-pair tjej över med ursöta cupcakes. De är sötare än vad de är goda, men ska smaska i mig denna och sen ska jag slappa vidare ;)

2 kommentarer:

  1. kram på Dej
    Gotte gris
    Jag med vi har varit hos Kevin
    han hade bakat muffins rent själv
    MUMS
    Pappa

    SvaraRadera
  2. ♥ Låter mysigt du :) hälsa alla så gott :)

    SvaraRadera