måndag 8 oktober 2012

USA

Jag har drömt om den här dagen i år ! Och nu sitter jag här, och väntar på att klockan ska ticka iväg så vi kan köra mot Malmö. Väl där så möter jag upp en annan tjej, och sen åker vi mot Kastrup. Jag flyttar till USA idag!

Måndag - Fredag spenderas i NY, på en internat skola, där vi får lära om om lagar, gå igenom nödsituationen, vad man ska göra när och så, och så självklart ska vi få se NY :)

Jag har aldrig varit längre utomlands än Danmark, och nu ska jag åka till både London och USA på samma dag. Och jag har bara flugigt reguljärt en gång innan, och då flög vi i knappt 1 timme, nu ska jag först flyga två timmar och sen nästan åtta. Och det blir första gången som jag utsätts för det här med tidsskillnad.
Vilken dag, många första :) Men det gillar vi ^^,  

Till alla er som är kvar hemma i Sverige, ta hand om er, så ses vi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar