tisdag 9 oktober 2012

New York

Efter att ha varit vaken i 24 timmar, fick jag tillslut lite sömn. 4 timmar för att vara exakt. Men jag är inte speciellt trött faktiskt, mest hungrig. Har inte ätit mer än flygplans-mat det senaste dygnet. Här är klockan 06:30 ungefär och det är snart dags för frukost.

Det blev jättemycket strul när vi kom av planet igår, massa plan var försenade och det ledde till att vi var rent för många personer på flygplatsen igår. Och allas papper ska kollas, och allas fingrar ska läsas av, så det tog låååååång tid. + att där inte var någon dricka och knappt någon luft. Så det var en hög med trötta ungdomar som satte sig på bussen igår. Det var också helt galet, väskorna ramlade runt i bussen, men det hindrade inte busschauffören, han bara körde på.

Det ända jag sett av NY so far är massa taxibilar, diners och så. Det är fortfarande mörkt ute, känns som om det varit mörkt hur länge som helst. Säger som så här: NY kan bara bli bättre ;)

Hör av mig så snart jag kan ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar