söndag 28 oktober 2012

Egentid

Började dagen med att bara slappa, låg och kollade på några avsnitt av Heart of dixie. Sen bestämde jag mig för att sminka mig, fixa håret och åka till East town mall för att kolla på födelsedagspresent till Asse. Sagt och gjort. Hittade ingenting dock, det jag hade tänkt köpa var slut, så nu får jag komma på något annat.

Det var skönt att komma iväg och göra något själv, känna mig självständig och stark igen. Jag har verkligen varit nybörjare på allting sen jag kom hit, så att göra någonting helt själv var något som jag behövde.

Hittade 100 par skor som jag vill ha, men köpte inte ett ända par ^^, jag har ju ett helt år på mig. Köpte dock ett nagellack och body-glitter till min halloween-outfit :) På bilden ser ni masken jag ska ha på mig.

På vägen hem så körde jag in om Wallgreens, (typ som coop, de har lite av allt) och köpte ögonskugga och ögonbrynspenna då mina var helt slut.

Jag jobbar en stund på morgonen imon, då min värd-mamma ska köra den andra au-pairen till flygplatsen, sen ska jag tvätta imon också, och försöka skypa/ringa till folk hemma :)

2 kommentarer:

  1. Hej My! Jag var hos Bosse i helgen och han visade mig din blogg. Jag tycker du skriver jättebra! Kommer absolut att kika in här ibland (ofta, troligen:)) och se hur du har det i Det stora landet i väster. Blås nu inte bort i den annalkande stormen!!/Ing-Marie

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack snälla, vad glad jag blir, du är så välkommen så :) Stormen ska inte besvära mig vad det är sagt i alla fall, vi får hålla tummarna!

    Kram My

    SvaraRadera