lördag 8 september 2012

Stockholm del 2

Måndag: flög upp till Stockholm, vi åkte sen direkt till lägenheten, efter att ha kommit till rätta så gick vi och handlade och sen åkte vi in till stan. Vi åkte hela vägen ut till ambassaden så att jag visste precis hur jag skulle åka på tisdag morgon. Vi kollade sen runt lite och sen åt vi middag på ett taco-ställe.

Tisdag: Jag åkte hemifrån typ 7 på morgonen, och in till Ambassaden, sen vart jag klar med möte och allt sånt runt 12, och Asse kom in till stan och mötte upp. Vi gick på Gallerian och på NK och hade det allmänt trevligt, åt middag på samma taco-ställe ;)

Onsdag: Vi sov länge och bara chillade i lägenheten, sen åkte vi in till stan och shoppade, gick längs en gågata typ, köpte sallad från en helt lovely salladsbuffe på ica, som vi åt hemma i sängen samtidigt som vi kollade på film.

Torsdag: Gick upp lite tidigare, och åkte hela vägen ut till Sollentuna och sen till Kista. Efter lite shopping så åkte vi sen tillbaka till lägenheten och packade och städade och så, sen chillade vi fram till att det var dags att åka till flygplatsen.

På bilden ser ni min tröja som jag nämnde igår, kärlek vid första ögonkastet ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar