fredag 7 september 2012

Stockholm del 1

Stockholm var underbart! Just nu har jag varken ork eller lust att skriva så mycket om det, för jag är skittrött och ska sova, haha men ni får en liten update i alla fall.

+ Lägenheten vi lånade låg bra till, inte mitt i smeten, men det var väldigt lätt att ta sig fram och tillbaka
+ Otroligt trevligt sällskap
+ Fick mitt visum fixat
+ Bra väder (mesta dels)
+ Fick köpt nya boots och lite nya toppar (YAAAAY)
+ Flygningen gick hur bra som helst :)
+ Att vi fick macka på flyget
+ Sallads-buffen på ica ! Varför har vi inte det här hemma?

- AstmaDavid blev förkyld igår, så hans gårdag var nog inte lika kul som min.
- Mitt sjuka skoskav, blåsorna på mina fötter var tillslut typ större än mina tår
- Väntetiden på ambassaden, 2 timmar (!) inte okej utomhus i September!
- Alla som faktiskt kör bil i Stockholm, kan inte förmå mig till att förstå varför? De gånger vi åkte buss satt både jag och Daniel och störde oss på hur hackigt det var, tunnelbana flöt på en miljon gånger bättre!

Uppdaterar mer om Stockholm en annan dag, kanske visar lite vad jag köpt också, framförallt har jag en tröja som jag är helt kär i ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar