tisdag 28 december 2010

kom sköna vår


Jag älskar alla årstider. Jag älskar vinter för att det är varmt på sommaren och sommaren för att det är kallt på vintern. Jag älskar våren för att det är regn och rusk på hösten och hösten för att våren är så grön. För mig är årstiderna ingenting utan varandra.

Men efter en lång vinter (som knappt börjat) längtar jag till våren. Man ska behöva ha en kofta på sig, men ändå kunna klä sig i lätta kläder.

Igår var jag hos pappa. Det var hur mysigt som helst :D han blev jätteglad för sina julklappar och jag blev glad för min, 400 kr fick jag :D

idag så jobbade jag, passade min lilla sixten. Fick julklappar där med, en bok (ska få en till snart) och två usb-minnen ^^ tack! :D

bra dag, och imorgon ska jag till banken och sätta in pengar :)
ha det mysigt, pöss

på bilden ser ni en jeansjacka från ellos som jag är lite sugen på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar