fredag 31 december 2010

2010


2010 var året som gick på tok för fort.

Januari: jag började blogga den 4:e. Och mamma blev friskförklarad från sin cancer.
Februari: Var i stugan med Fanny, Robin och Hanna.
Mars: Såg Remember me på bio med Mollan och Johanna. Malin hade sin 18 års fest.
April: Mamma fyllde 53. Apu på Kiviks trädgård. Fanny hälsade på och vi läste Hamlet. Anna fick körkort
Maj: Jag fyllde 18 år. Var med Robin i malmö och Robin och jag hade picknick, som sen visade vara på exakt samma dag som året innan då vi oxå var på picknick.
Juni: Såg Sex and the city på bio med Sofie, Johanna, Viktoria, Sofia och Mollan. Skolavslutning och var i Göteborg ♥
Juli: Min födelsedagspresent till Robin var en dag på Stenshuvud, mys. Såg Eclipse med Robin på bio. Var hos Lisa och Hanna :D Såg Killers på bio med Fanny, sov sen över hos henne i malmö då mitt tåg var inställt.
Augusti: Fest hos Hivi. Fest hos Fanny. Malmö med Äälin :D Började trean och så var Anna, Astmdadavid och jag och såg Inception.
September: Åkte flygplan ♥ och så röstade jag för första gången.
Oktober: Hade praktik på Lagerhaus.
November: Gjorde en gastroskopi, astmadavid fick körkort. Hivi hälsade på. Snö
December: Köpte min iPod, tatuerade mig, sista jullovet började, vart insnöad och firade jul. Hälsade på hos pappi och ett nytt år börjar snart.

Ett ganska så fantastiskt år faktiskt. Hoppas på att den första delen av nästa år bli bra med. I Maj blir jag 19 år och i den 10 Juni tar jag studenten. Resten får bli ett äventyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar