söndag 16 maj 2010

ont

jag har ont i min gump
cyklade på motionscykeln en halvtimme igår, och det känns i mina gumpben :S heter det så? haha xD

Idag ska jag kolla på massa tv, kanske läsa lite oxå, det är alltid trevligt. Ska nog släpa mig ut i förrådet också, och cykla (motionscykeln står där) det känns bra när man är klar.
För rådet, varför i all sin dar heter det så? jaja, får googla det eller nått.

Jag tycker föresten att ryssvärmen, med sina 22 grader i skuggan kan komma och hälsa på skåne. Jag behöver lite D-vitamin. Ganska mycket. Klassfest på fredag, jag måste snacka med mamma om det, hmm... hur fan ska jag nu lösa detta, hon är ju inte alls sur sen innan, och vår bil är paj med, så vetefan hur jag ska lösa detta.
nä nu ska jag klä på mig och gå ut och cykla, örrrk, känner inte alls för det, men det ska göras.

PuSs På Er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar