fredag 14 maj 2010

Malmö med Robin

Dagen började med banken, panik på det, usch, så mycket, tillslut bara nickade jag och höll med, stängde liksom av huvudet xD
Inte så bra kanske, men men.

Fanny blev sjuk, så det blev bara jag och robin som åkte till malmö. Vi åt pizza och italiensk glass. Mycket gott :)

Köpte ett skärp, en spargris, någon hälsokost sak jag ska dricka som ska hjälpa mot järnbrist (smakar bajs gjorde den, kräk reflexen reagerade direkt, men klarade ut det tillslut) och så fick jag ett par jättefina örhänge av Ronin :D tack <3
Han köpte 5 t-shirts och obamapiller xD hahaha och en fin mapp ^^

Tack för en mysig dag :)
nu ska jag lägga mig och läsa, jag är TRÖTT nämligen,
ha det bra alla,

tänkte lägga upp en bild, men allt segade sig, så det får bli imon
nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar