fredag 12 mars 2010

nya skor

Nästa vecka blir det att shoppa. Inte för att jag har pengar till det, utanför att jag behöver. Jag är i behov av en ny bh och ett par nya skor.

Jag haft ett par nu två sommrar i rad, eller till och med tre, för detta är andra omgången av samma modell. Blev lite kär ^^ De är så fina. Men de mår inte så bra.
Jag vill ha nya ballerina. Gärna rockiga, eller i skrikfärg :D
Det kan inte bli mycket trevligare än så.

Det är ren kärlek faktiskt, kanske ska limma dem eller nått...
nu blir det sova, för jag har en hel del pluggande framför mig imorgon. Nästan lite ångest, men kommer kännas bra sen när man är klar,
hoppas jag.
Go my go, go, go my.

på tal om Go, om någon känner sig generös får ni gärna köpa Carolina Gynnings perfym GO girl till mig. Mmmmmm :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar