söndag 14 mars 2010

Bra lördag

Gårdagen var väldigt bra :)
var duktig och pluggade lite på dan. Satt uppe hos richard, vilket var bra, för då lockade inte datorn lika mycket.
Senare på kvällen kollade jag min mobil
(jag är riktigt kass på att göra det)
så såg jag att jag hade fått ett sms från Robin.
Stackaren satt själv hemma och hade tråkigt, så jag klädde på mig i ilfart
(hade pyjamas på mig) och susade dit som räddaren i nöden.
Vi såg melodifestivalen och tog bara lugnt. Jag gillar annas låt, men vet inte om det kommer gå så bra för henne i norge.

Sen vid halv tolv så bestämde vi oss för att baka en kladdkaka. Mycket god blev den :)
Richard hämtade mig vid ett tiden. Väldigt mysig kväll, tack Robin <3

Idag blir det att kolla på tv, missar ju alla bra program i veckorna eftersom skolan är fattig och inte har 5.an och 3.an
så mot tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar