söndag 7 mars 2010

inte redo

Jag brukar alltid vara klar med packningen i tid och så. Men jag har ingenting klart för imorgon. Och jag orkar inte ta tag i det just nu heller. Jag sitter hellre här och tittar på en tom skärm och ser upptagen ut.

Mitt hår är nyduschat och fint dock, kvällens riktiga plus. Håret är riktigt, riktigt fint. Långa korkskruvslockar och det bara faller fint. Till och med luggen är okej. Meeeeeeeeeeeen eftersom jag måste sova så kommer det vara helt tillplattat och vanligt imorgon. Suck på det med.
Det har varit väldigt mycket suck på mej själv den senaste tiden. Men jag är inne i en sån fas just nu, där jag inte orkar ta tag i saker. Jag hoppas i alla fall att det är en fas.

Nu måste jag packa, sen ska jag försöka sova. Upp halv sju imorgon. Fattar inte att man ens går upp så tidigt (jag vet, för många är det sovmorgon, men inte för mej) 06:30. Herregud, det låter till och med värre än halv sju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar