söndag 7 mars 2010

dålig uppdatering... igen

Det har varit lite dåligt med uppdatering i veckan, men det beror på att det inte har hänt så mycket. Helgen har varit lugn, jag borde ha pluggat mycket, mycket mer, men det har inte blivit så. Har inte haft lust. Slutar tidigt imon, så istället för att åka iväg, (vilket jag nästan alltid gör på måndagar) till entré eller liknande, så blir det att stanna på skolan och plugga. Tre veckor kvar till lovet nu. Skönt :D
Måste fixa Apu oxå, ska bara få tummarna ur röven och ringa,
suck på mig för att jag inte kan ta tag i saker :O

På Hvilan, är det minsann vår, nästan ingen snö kvar alls. Här hemma däremot, svinkallt med 5 minusgrader och massa snö. Jag vill ha vår nu :)

ha en bra vecka :) Och grattis till Mollan som fyller år på onsdag :D

2 kommentarer:

  1. på onsdag faktiskt :D ;) HAHA

    SvaraRadera
  2. svar till Johanna:
    haha fick för mig att det var den 11:e (a) ska fixa ;) kul att veta att ngn läser ;)

    SvaraRadera