fredag 23 oktober 2015

Äntligen fredag!

Vilken vecka det varit. Jag har jobbat över varje dag, haft kurser, apt och föräldrarmöte på kvällarna plus att jag har en förkylning som vägrar gå över. I måndags var jag hemma 18.45, i tisdags 19.30, i onsdags 19,15 och igår vid 16,15. Behöver jag säga att jag är slut? Haha. Men det blir pengar av det, och förhoppningsvis går min förkylning över i helgen när jag äntligen får chans att vila. 

Ikväll kommer Anna och Daniel, och vi ska tillsammans med Simon och Stoffe äta på garage i Höganäs :) det stället är helt fantastiskt så ska bli kul att åka dit igen. 

På lördag ska jag till optikern, sen ska Simon tatuera sig och sen åker vi hem till hans föräldrar och myser. Och på söndag ska jag göra så mycket ingenting som jag orkar ! 

Bjuder på lite bilder, älskar att ha mobilen hemma igen. Man kan fråga så många fler ögonblick :) 
Dessa cyklarna vi har på jobb är helt fantastiska. Vi kommer ut på massor med äventyr med dem! 

Svante mys! Världens mest kela katt har vi fått tag på ^^ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar