onsdag 3 juni 2015

Lycka

Jag kan helt ärligt säga att jag har aldrig varit så här lycklig. Aldrig någonsin. Jag har en sån harmoni i mitt liv, en sån trygghet. 

Jag jobbar på, har jobb åtminstone fram tills den 3:e augusti. En tjänst på 75% där jag just nu är resurs halva tiden. Resurs till en underbar liten kille som ger mig så mycket glädje och skratt. Det är en utmaning och det är tufft men det ger mig så mycket. 

Och varje dag får jag komma hem till en lägenhet jag älskar. Mitt stora projekt som jag piffar och fixar med så fort jag får nån krona över. 

Och varje dag får jag spendera med mannen jag älskar, mannen som vänt mitt liv upp och ner och som gör mig så otroligt lycklig. 

Och nu har vi två små kattungar i vårt liv också. Behöver jag säga att jag längtar hem om dagarna ? ;) haha. Det kommer bli en sommar med mycket jobb. Men livet har aldrig varit så enkelt, lycka har aldrig varit så enkelt. Jag är så tacksam. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar