lördag 13 december 2014

Lucia

Det blir bättre och bättre, verkligen. Min energi börjar äntligen komma tillbaka. Jag fick som sagt komma hem i onsdags. Efter att de dragit dränen som var fastsydda i min kropp. Fy fan, det kan ha varit det vidrigaste och äckligaste jag varit med om i mitt liv. Fy fan! Men ut skulle de ju. Mamma och Krischan hämtade mig och väl hemma kröp jag direkt ner i sängen. 

Jag tror man blir friskare fortare av att vara hemma, man blir fan sjuk av att vara på sjukhus. Sköterskorna var helt fantastiska men ju friskare jag blev, desto mer klättrade jag på väggarna.

Just nu är jag i Helsingborg, körde upp igår och ska köra tillbaka till Österlen på måndag. Det känns som att vara hemma när jag är här. Det är här jag vill vara. Så ska bara hem om och packa väskan, slå i ett par julklappar och sen kommer jag nog tillbaka hit ganska snart, för att sen stanna året ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar