måndag 24 november 2014

En helg som gick för fort

Veckan var lång. Jag har varit riktigt nere. Men mina vänner är bäst, och lyfte mig även denna gången.

I fredags åkte jag hem till Hanna där middag med Hanna, Cw, Daniel och Simon stod på schemat. Jag gjorde en gratäng och en vitchokladkladdkaka, Hanna stod för dricka och kött och så passade vi på att hurra lite för Daniel som fyllt år och skaffat egen lägenhet :) En liten present fick han också :)

Lördagen spenderades till största del med Simons familj. Kalkonmiddag med hans farmor och farfar och sen mys med hans moster och kusin på kvällen.

Och igår var vi på bio. Såg senaste av Hunger Games filmerna. Helt underbar var den. Längtar tills nästa ! :)

En mysig helg med mycket energi. Helt underbart !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar