tisdag 26 augusti 2014

helgen

vilken underbar helg jag hade. Började med att åka ut till Josefin och Martin i fredagskväll. Vi åt gott, spontanade till ystad för ett besök på McD och sen bara chillade vi. Jag var alldeles varm i hjärtat när jag körde hem. Vilka fina människor jag hittat, är så tacksam över att få ha dem i mitt liv.

I lördags körde jag hem till Hanna, älskade underbara Hanna. Sen drog vi hem till Daniel. Skratt, djupa konversationer och god mat. Inte mycket att klaga på där inte ;) Vi körde hem Hivi sen på kvällen och sen sov jag hos Daniel.

På söndagen körde jag hem till pappa. Det blev en riktig "familjedag" med allt var det innebär. Körde sen hem och somnade gott i min säng i söndags.

Veckan rullar på, jobbar MYCKET denna veckan. Är tacksam för det, men det börjar bli lite för bra. Har jobbat mycket den sista tiden, samtidigt som jag gräver mycket, samtidigt som jag varit dålig i typ 8 månader. Idag brast det. Fullständigt. Fick någon typ av ångestattack och kunde nästan inte andas.

Så blir att jobba denna veckan, och de två dagarna jag har nästa vecka, sen ska jag nog låta mina dagar vara tomma. Som min kloka Hivi sa: stanna upp och bryt, ta ledigt, innan du springer in i väggen. Och det är nog bäst så. För det är inte rättvist mot mig själv, och inte mot mina nära och kära heller för den delen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar