måndag 11 augusti 2014

En ledig måndag

Både jag och Simon var lediga idag, så vi började dagen med att åka till Väla och gå runt och titta i affärer. Tillslut köpte han två tröjor, jag köpte en smootie. Haha, men jag har ingenting jag behöver just nu, och ska opereras igen i höst, så känns inte lönt att köpa nya kläder just nu, plus att pengarna just nu mest går till bensin ^^,

Efter väla körde vi till maxi och handlade. Sen körde vi hem och chillade och lagade mat. Efter maten körde vi till ToysRus och handlade födelsedagspresent till Simons kusin som ska ha kalas på söndag. Sen körde vi till havet. Älskade underbara hav. Det var ganska mycket vågor och helt magiskt ljus. På vägen hem körde vi in om Simons föräldrar på ett snabbt besök :) Hur mysigt som helst, och underbart att ha en söndag på en måndag. Det förbättrar förutsättningarna för hela den kommande veckan :)

Min fina  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar