torsdag 21 augusti 2014

En lång resa, ett snabbt år

Dagarna rullar på i en väldig fart. Det är snart septemeber och det känns faktist helt okej. Jag älskar den svalare luften vi fått in och känslan av höst. Det är mer min typ av väder, svalre, friskare luft och sol. Helt perfekt. Jag älskar sommaren också, men alla årstider har sin charm, och jag känner mig rätt färdig med sommaren faktist.

I höst blir det att jobba så mycket som möjligt. Vill resa, London lockar helt sjukt mycket. Simon är helt förälskad i London och har varit där 3 gånger bara i år. Och han har verkligen fått upp mina ögon för just London. 

Sen ska jag opereras också, har inte fått något datum ännu, men det blir i höst någongång. Ska ta bort hud på magen. Så jävla ont det kommer att göra, det är inget litet snitt de gör, men förhoppningsvis kommer det var värt det :) 

Jag har även börjat gå till en psykolog, som jag ska träffa en gång i veckan i ca 10 veckor. Har börjat bearbeta mitt liv lite, och det kan vara bra att ha stöd och hjälp under resans gång.

Detta året har gått helt vansinnigt fort, dagarna flyger iväg, månaderna flyger iväg. Men detta är mitt år. Mitt "jobba med mig själv år" för vilken resa jag gjort detta året. Jävlar vad jag kommit långt med mig själv. Jag är långt ifrån färdig med processen "respektera mig själv" men jag har kommit längre än jag någonsin vågat hoppas på. Fan vad härligt! Helt underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar