söndag 22 juni 2014

En helg i vänners sällskap

Vilken härlig helg jag haft. I fredags åkte jag hem till Daniel. Vi bojkottade midsommar helt och åt jordgubbar framför tv:n istället. Jättemysigt. Jag sov hos honom ända tills idag och vi verkligen bara chillade. Lagade god mat, kollade tv och var ute ett par rundor med Daniels hund :)


Idag styrde kosan mot Sankt Olof där vi hängde en liten stund, sen drog vi till Skillinge där vi träffade 3 kompisar ifrån gymnasiet. Det har gått jättelång tid sen jag träffade två av dem. Över två år har gått. Det var jättetrevligt att träffa dem och det kändes typ som om ingen tid gått. Vänner som dem är underskattade. Fina underbara människor som man verkligen kan vara sig själv med. 










Nu ska jag sova. Har en lång arbetsvecka framför mig, följt av en helg i Helsingborg :) godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar